Results 1 to 12 of 12

Thread: My Rapture book!---- Il mio libro di Rapture!

My Rapture book!---- Il mio libro di Rapture!

Hello guys, I tried to contact 2K Games to bring the Rapture on my book!
    tells the story of the amazing first Bioshock. Currently being revised and the final, you can follow its progress at the following site.

http://progettorapture.blogspot.com/

I'm looking at all the ways to propose to the 2K Games publishing. If anyone can help me get in touch with 2K Games, contact me.
    A warm welcome to all fans of BioShock!
    Special thanks to the moderators who have already contributed to give me the contact of Elizabeth. I've written and look for an answer. I will keep you informed of any developments.

ciao ragazzi, ho provato a contattare la 2K Games per proporre il mio libro su Rapture!
    narra le vicende del primo incredibile Bioshock. Attualmente e in fase di revisione finale, potete seguirne i progressi al seguente sito.

Sto cercando in tutti i modi di proporre alla 2k games la pubblicazione. Se qualcuno può aiutarmi a mettermi in contatto con la 2k Games, mi contatti.
    Un saluto caloroso a tutti i fans di BIOSHOCK!
    Un grazie speciale ai moderatori che hanno già contribuito a fornirmi il contatto di Elizabeth. Le ho scritto e attendo una risposta. Vi terrò informati su eventuali sviluppi.

Hello everyone, I'm a writer. I'm writing a book about Bioshock and I would like to propose the 2k games. Can someone tell me who I can contact to present my work?
    Sorry for my English, I'm Italian. So I would prefer the touch of a division of 2K Games Italian to communicate.

By February I open a blog dedicated to fans of Rapture where you can follow the progress of what I'm doing. Greetings to all recombinant!

ciao a tutti, sono un scrittore. Sto scrivendo un libro su Bioshock e vorrei proporlo alla 2k games. Qualcuno puo dirmi chi posso contattare per presentare il mio lavoro?
    Scusate il mio inglese, sono italiano. Quindi preferirei il contatto di una divisione della 2k games italia per comunicare.

Entro febbraio aprirò un blog dedicato ai fans di Rapture dove potrete seguire i progressi su quello che sto realizzando. Un saluto a tutti i ricombinanti!
    Last edited by Sephir; 01-10-2012 at 01:08 AM.

I just finish reading a book by John Shirley. It was great it was more of a prequal of how rapture started etc. The title of the book is BioShock Rapture.

I know that book, I'm waiting for him to read it translated into Italian. I am writing a book on the first bioshock. It 's almost finished, but I'm trying to contact 2k games to present my work for a publication. Who can help me?

You're best bet is probably to get in touch with 2K Elizabeth, but I can't make any guarantees that anything will come of it. Her email is 2kelizabeth@2kgames.com.

Thank you! I hope to be concerned. No one knows a contact to 2k Italy? I know that does not exist, but there must be an Italian head. My English is terrible ...

My Rapture book - The Blog - Il mio libro di Rapture - Il blog -

Hello guys, I tried to contact 2K Games to bring the Rapture on my book!
    tells the story of the amazing first Bioshock. Currently being revised and the final, you can follow its progress at the following site.

I'm looking at all the ways to propose to the 2K Games publishing. If anyone can help me get in touch with 2K Games, contact me.
    A warm welcome to all fans of BioShock!
    Special thanks to the moderators who have already contributed to give me the contact of Elizabeth. I've written and look for an answer. I will keep you informed of any developments.

ciao ragazzi, ho provato a contattare la 2K Games per proporre il mio libro su Rapture!
    narra le vicende del primo incredibile Bioshock. Attualmente e in fase di revisione finale, potete seguirne i progressi al seguente sito.

Sto cercando in tutti i modi di proporre alla 2k games la pubblicazione. Se qualcuno può aiutarmi a mettermi in contatto con la 2k Games, mi contatti.
    Un saluto caloroso a tutti i fans di BIOSHOCK!
    Un grazie speciale ai moderatori che hanno già contribuito a fornirmi il contatto di Elizabeth. Le ho scritto e attendo una risposta. Vi terrò informati su eventuali sviluppi.

I am pretty sure that there isn't an Italian branch of 2K. I've never heard one mentioned at all.

Quote Originally Posted by Codex View Post
    I am pretty sure that there isn't an Italian branch of 2K. I've never heard one mentioned at all.
    They're hidden in the dark crevasse of the world, at least thats what they said at the tavern.

20% Completed...

50% Completed...

75% Completed...

100% COMPLETED! You can read the first pages at

http://progettorapture.blogspot.it/

The book is written by fans for fans of Rapture. Will be printed on paper at the cost of printing. NON-PROFIT! A gift for all fans of the videogame world's most beautiful!
    I hope 2k ​​games contact us to evaluate our work and for an official publication! To date we have not had any response on this and I do not know how to contact 2K Games in Italy to continue in our endeavor to present our book to them officially.
    Sorry for my bad English but I am translating through google ...

If anyone is interested in helping to create an English translation (the book is currently only in Italian) will be very happy. We will have one more chance to send our work to 2k games!

Ciao ragazzi, come avrete capito da mio pessimo inglese il libro è terminato! Dopo un anno di lavoro è disponibile a COSTO DI STAMPA per tutti i fans! NON ABBIAMO NESSUN GUADAGNO, vuole essere un REGALO per tutti i fans del videogioco più bello del mondo. Spero che la 2k Games ci contatti per una valutazione del nostro lavoro, ma a tutt'ora non abbiamo ricevuto nessuna risposta a riguardo e non essendoci una sede italiana della 2k games non so proprio come contattarle se non qui nel forum ufficiale.
    Potete andare sul sito per rendervi conto del nostro operato e leggere i primi capitoli del libro in una corposa anteprima.
    Spero che il nostro lavoro venga apprezzato. Se conoscete il modo di conttattare la 2k games fatecelo sapere!
    Se qualche italiano è un poliglotta stiamo cercando una persona per tradurre in inglese il romanzo e proprorlo alla 2k games.
    Ciao a tutti!